marți, 24 iulie 2007

Terapia sociala prin branding de tara

Brandul de tara nu este - asa cum se crede - o creatie frumoasa. Nu este o "eticheta" sau o "viziune" rezultata dintr-un proces imaginativ de calitate. Sau, mai bine zis, nu este doar asta. Un brand de tara exista - in esenta sa - atata vreme cat respectiva tara exista. Altfel spus, esenta brandului nu trebuie decat descoperita, identificata, adusa la suprafata si nu imaginata, creata sau adaugata din afara printr-un proces artificial.
Un brand de tara trebuie sa raspunda la doua obiective majore:
- sa creeze o imagine unitara si atractiva pentru exterior (turisti, oameni de afaceri, investitori etc.);
- sa permita un proces de terapie sociala, asanare morala si dezvoltare spirituala, prin crearea unui traseu psihosocial prin care natiunea respectiva sa se regaseasca (acest traseu va contine un punct de plecare reprezentativ social si usor de recunoscut de catre majoritatea membrilor natiei respective, precum si o promisiune sau o viziune de tip expectativ care sa fie, in aceeasi masura, asteptata si acceptata de catre membrii natiei).
citeste tot articolul

Niciun comentariu: