miercuri, 27 iunie 2007

Bye-bye, my zapp

"Numarul de telefon apelat este momentan suspendat." Asa se aude daca cineva ma suna pe fostul meu numar de telefon. Era Zapp. Am incheiat contractul cu ei. Cu preaviz, cu incercari de a ma convinge sa ramanem in retea (firma pentru care lucrez avea mai multe terminale la ei), cu acelasi: Vrem sa va facem o oferta...
Gataaaaa :-)) Timp de 5 ani, atunci cand suna telefonul, inghetam in pozitia in care raspundeam. Altfel, miscarea mea pe o distanta de 1 m producea intreruperea conexiunii. Pacat de Internetul pe care-l ofereau - era singurul care m-ar fi determinat sa ma mai gandesc, dar acum nu mai e cazul. Nu stiu sa-si vanda marfa, nu stiu sa-si pastreze clientii. Nici macar n-au o pozitionare in firea ei. Cum Dumnezeu sa le vorbesti de vectorizarea, integrarea si activarea brandului daca ei nu si-au construit nici macar o pozitionare? Orice student de anul 4 la marketing care l-a citit pe bietul Trout ar putea sa le ofere consultanta :-) Dar ei - ca multi altii - n-au nevoie. Aprioric. Si-au testat reteaua si CDMA-ul pe romanii ahtiati dupa tehnologie (aici ne-au prins), au si ceva abonati, de ce le mai trebuie strategie de marketing ?
Bye-bye, my zapp. I'm a freeeeee man !

PS: Sun la Relatii cu Clientii sa-i rog sa scoata vocea care anunta ca e telefonul suspendat (o cunostinta m-a sunat pe noul numar zicandu-mi: Hopa! Nu ti-ai platit telefonul?). "Nu se poate, mi se spune, este anuntul standard pana se produce anularea definitiva a numerelor", "Bun, zic eu, dar hotararea mea e irevocabila, asa ca puteti anula numerele de telefon", "Nu-nu se poate. Timp de 10 zile vor ramane in retea cu respectiva notificare vocala"
Deh, ce pretentii am si eu - ca doar nu mai sunt clientul lor :-)

Niciun comentariu: